ח"כ קטי שטרית על הרפורמה: "ראשי הקואליציה מרוצים"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ קטי שטרית על הרפורמה: "ראשי הקואליציה מרוצים"

    ח"כ קטי שטרית ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע' על פסקת ההתגברות בניגוד להסכם הקואליציוני עם הסיעות החרדיות: "אני נמצאת בפרסה, מאחורי המליאה ששם נסגרים דברים ואני רואה שביעות רצון של ראשי הקואליציה". על הסרבנות: "כעת, אחרי 3 חודשי מו"מ, אין שום סיבה לסרבנות. קוראת לאחראים בצה"ל לנהוג ב-0 סובלנות לתופעה. מי שמסרב, נסתדר בלעדיו"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת הבוקר' סוף השבוע: "מנסים לייחס את מה שאמר רוני אלשיך לפליטת פה. זה לא נכון, זו הודאה של אלשיך בקריסת התיק, ועל כך שמעולם לא היה להם רצון לנהל משפט צדק. בנוסף לזה אנחנו רואים את השופטים שאומרים שיהיה קשה להוכיח שוחד. זהו מסע רדיפה של שנים ארוכות, עשרות עדים, 3 עדי מדינה, מיליוני שקלים שנשפכו. זה דבר חמור, צוות הליכוד יצטרך למצוא כיוון למנוע את הדבר הזה".

    "התברר שקבוצה של אנשים ניסתה במחשכים לעשות הפיכה שלטונית במדינה דמוקרטית. זה פשוט לא מתקבל על הדעת. אפשר לקרוא לנסיגה מהמו"מ התקפלות, אבל לא יכולנו לתת למדינת ישראל להיפגע מהצד השני שעושה הכל כדי לפגוע בה. לאחר שהאופוזיציה פוצצה את המגעים, החלטנו להעביר בצעדים מדודים ואחראים" טענה ח"כ שטרית.

    לגבי דחיית פסקת ההתגברות בניגוד להסכם הקואליציוני עם הסיעות החרדיות: "אני נמצאת בפרסה, מאחורי המליאה ששם נסגרים דברים ואני רואה שביעות רצון". היא הייחסה גם לתופעת הסרבנות: "כל עוד שעשינו את הרפורמה מהר עוד היה צדק בטענות המתנגדים. אבל כעת, אחרי 3 חודשי מו"מ, אין שום סיבה לסרבנות. קוראת לאחראים בצה"ל לנהוג ב-0 סובלנות לתופעה. מי שמסרב, נסתדר בלעדיו".

    ח"כ קטי שטרית, נשאלה לגבי המירוץ לראשות עיריית בית שמש וסירבה להתייחס למועמדות עליזה בלוך: "כל חברי המועצה בעיר ראויים, כאמא טובה אני יכולה להעיד שהבן שלי עושה עבודה טובה".

    האזינו



    0 תגובות